Als u een klacht heeft
Stichting Rottweiler Nederland vindt het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening.
Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft.
In dat geval willen we graag dat graag van u vernemen. We vertrouwen er dan op samen met u tot een passende oplossing te komen.
Waarover en hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt een klacht indienen als u niet tevreden bent over Stichting Rottweiler Nederland.
Aanleiding voor een klacht kan zijn:
- U bent niet tevreden over de termijn waarbinnen onze stichting iets heeft afgehandeld.
- U bent niet tevreden over onze dienstverlening.
- U bent van mening dat u niet goed behandeld bent door een van onze
medewerkers.
. - U bent het niet eens met een beslissing die wij hebben genomen.
- U bent ontevreden over de manier waarop wij onze diensten hebben uitgevoerd..
- U bent ontevreden omdat wij, naar uw mening, onze afspraken niet goed nagekomen zijn.
U kunt uw klacht telefonisch aanmelden, of u stuurt ons een berichtje via het onderstaande reactie formulier, echter in beide gevallen dient u uw klacht ook schriftelijk (per post) aan ons te melden.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Allereerst registeren wij uw klacht, daarbij leggen wij vast wat er is gebeurd en waarom u niet tevreden bent.
Daarna sturen wij de klacht door naar de juiste persoon, die uw klacht kan afhandelen.
Deze persoon neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken, u kunt dan ook zeggen welke oplossing u
verwacht.
Degene die uw klacht behandelt laat u weten of de oplossing die u verwacht ook mogelijk is.
Soms kunnen we een klacht niet oplossen, simpelweg omdat er
regels zijn waar wij rekening mee moeten houden.
In dat geval leggen wij u uit waarom wij de klacht niet kunnen
oplossen, misschien kunnen we u wel op een andere manier helpen.
Wat als u het niet eens bent met de oplossing?
Als u niet tevreden bent over hoe uw klacht is afgehandeld, kunt u bezwaar hier tegen aantekenen.
Vervolgens wordt uw klacht doorgegeven aan het bestuur van deze stichting.
Ook nu wordt uw klacht weer geregistreerd.
Ook in dit geval wordt binnen 5 werkdagen persoonlijk contact met u opgenomen, om de klacht en de geboden oplossing te bespreken.
U kunt dan met iemand van het bestuur bespreken waarom u niet tevreden bent.
Ook wordt gekeken of er andere mogelijkheden zijn om aan uw
wensen tegemoet te komen.
Wij informeren u altijd schriftelijk over de eindbeslissing die over uw klacht is genomen.